Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2022 17:56 - Защо започна войната в Украйна и истината за нея...
Автор: dobrodan Категория: История   
Прочетен: 4893 Коментари: 36 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Начетох се колко са лоши или добри, фашисти или патриоти и двете страни.
Изглежда, че съществени подробности са убягнали на много от колегите (нищо чудно впрочем). Един го избива на братство, друг на християнство, трети на славословене... стандартните глупости.
     Само едно лице (поне от тези, които попрочетох), се сети за ключовата думичка.
Геополитика.
     "Сянката на ЦРУ" и политиката на САЩ в 20 век. Джордж Фридман. Интермариум.  Годината е 2015-та.
     Откъсът е с огромни вградени субтитри, благодаря на качилия го Асен Бонджев.
     Целият запис е дълъг час и дванайсет минути, при желание се открива съвсем лесно.
     Г-н Бонджев е превел частта, която в момента е най-интересна за нас.
Приятно гледане.







Гласувай:
11



1. blog13 - Ако искаш можеш да ни обясниш и яд...
02.03.2022 18:59
Ако искаш можеш да ни обясниш и ядрената физика. Ама без да си разбрал простите неща от тоя свят, не би требвало да преминаваш и на по-сложните.
цитирай
2. dobrodan - Blog13, светът е пълен с толкова много и различни
02.03.2022 19:04
взаимовръзки, като започнем от физично ниво и свършим с човешката памет и способности за опознаване на света около нас, колкото и двамата не можем да си представим.
Ограничавам се да показвам това, което съм осмислил и преценил като вярно.
Бих се радвал да постъпваш като мен.
Това ще е изцяло твой избор.
цитирай
3. radostinalassa - Като не успяха с Ковида...
02.03.2022 19:33
сега ще се опитат да ни унищожат с високите цени. Поне ще намалят раждаемостта.Като че ли те са ни дали живота. Но глобалистите не са нормални хора.




цитирай
4. dobrodan - Ти не стана ли вече безсмъртна
02.03.2022 19:35
след стотиците рецепти за лекуване на какво ли не?
цитирай
5. blog13 - взаимовръзки, като започнем от ...
02.03.2022 19:56
dobrodan написа:
взаимовръзки, като започнем от физично ниво и свършим с човешката памет и способности за опознаване на света около нас, колкото и двамата не можем да си представим.
Ограничавам се да показвам това, което съм осмислил и преценил като вярно.
Бих се радвал да постъпваш като мен.
Това ще е изцяло твой избор.


Става въпрос, че не си разбрал, че руската армия няма никакъв интерес да трепе мирни граждани и да бомби сгради в укриинските градове. Докато украинските нацисти, които и до сега правеха същот, вече взимат заложници от същите тия мирни украински граждани. И понеже това е вече факт, искам да ти обърна внимание на още една дребна подробност - кого заплашват укрите, с това че взимат за заложници украинци? Май че на руснаците им пука и не желаят да умират мирни украинци?
И такива ми ти работи. Това е нещо просто. Ако не можеш да го разбереш него, нема смисъл да минаваш на по-сложния матриал.
цитирай
6. radostinalassa - Аз имам деца
02.03.2022 19:59
Защо ни отговаряш за облечената и Стиракс? А и не съм карала Ковид.
цитирай
7. catforlife - Това снощи го срещнах в фейса, но ...
02.03.2022 20:47
Това снощи го срещнах в фейса, но веднага реших, че е фейк. Откровено казано не вярвам, че е възможен подобен цинизъм?! Започвам щателна проверка ;)
цитирай
8. dobrodan - Blog13, има известни основания да мислим, че Путин ще спре преди Лвов.
02.03.2022 21:09
Изглежда, трябват му излазите на Черно и на Азовско море, както и Харков.
Може би Западна Украйна е прекалено "полска", за да я поиска.
Може би Украйна просто ще бъде разделена на две.
Все пак си имаме работа с много интелигентен психопат и никой не е в състояние да предвиди какво ще реши в последния момент.
Да, не избива цивилните, все пак 21-ви век сме и ако го направи, ще бъде не президент, ами на петела долната джука в очите на останалия свят.
цитирай
9. dobrodan - Catforlife, действителността понякога надхвърля
02.03.2022 21:14
въображението.
Простосмъртните не можем да мислим по този начин.
Кой каквото и да казвал, винаги ставало въпрос за едни пари :).
Е, не всеки път е така. Разликата е само в "кой говори".
Тия отдолу никой не ги чува. Там пари няма :).
цитирай
10. mt46 - Да,
02.03.2022 21:59
много ясно, че всичко това е геополитика... И наши анализатори са изказвали подобни виждания... Въпросът е какъв ще е немският отговор...
цитирай
11. mt46 - https://www.youtube.com/watch?v=aR4qa4SsMSc
02.03.2022 22:01
"Политиката на САЩ през целия 20 век е била да не допуска обединяване на немския капитал и технологии с руските природни ресурси и работна сила. Основен коз - линията между Балтийско и Черно море (Интермариум).

Затова между Русия и Германия се изгражда пояс от антируски настроени държави - България, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, Полша, Литва, Латвия, Естония."
цитирай
12. dobrodan - Така, така :)!
02.03.2022 22:04
Топло, топло :).
цитирай
13. dobrodan - В интерес на истината тоя пояс си го изградиха
02.03.2022 22:06
руснаците сами.
Даже се престараха.
цитирай
14. zaw12929 - Евгений Дайнов казва, че "...
03.03.2022 00:19
Евгений Дайнов казва, че "никакви чествания на 3 март не бива да бъдат допускани у нас." Подгласят му от партия КОД
не е за вярване
НАШЕТО ОСВОБОЖДЕНИЕ 1878 НЯМА НИЩО ОБЩО С ПУТИН, КАКТО И БЛАГОДАРНОСТТА КЪМ ОНИЯ РУСНАЦИ, РУМЪНЦИ И ДРУГИТЕ ЗАГИНАЛИ В ЗЕМИТЕ НИ НЯМА НИЩО ОБЩО С ПУТИН
цитирай
15. dobrodan - За пари и популярност хората правят най-различни неща.
03.03.2022 08:20
Той, ако иска, да не чества и рождения си ден.
Честит на всички ни Трети март!
Лошото е, че така и не сме способни да изпълним свободата си със смисъл.
Нито да се обединим поне веднъж.
Типично за една група народи и до днес.
цитирай
16. blog13 - 1.
03.03.2022 14:06
dobrodan написа:
Blog13, има известни основания да мислим, че Путин ще спре преди Лвов. Изглежда, трябват му излазите на Черно и на Азовско море, както и Харков.
Може би Западна Украйна е прекалено "полска", за да я поиска.
Може би Украйна просто ще бъде разделена на две.
Все пак си имаме работа с много интелигентен психопат и никой не е в състояние да предвиди какво ще реши в последния момент.
Да, не избива цивилните, все пак 21-ви век сме и ако го направи, ще бъде не президент, ами на петела долната джука в очите на останалия свят.


За да разбереш и по-сложните въпроси, както ти казах, е задължително, да разбереш простите. Т.напр. изобщо клеветенето на Русия в случая, което е от дълго време и за щяло и нещяло, буквално всичко и постоянно - това са долни лъжи. Но те са лоши най-вече за тия които ги говорят. Т.е. и за тия, които лекомислено наричат Путин психопат. Аз Путин не гопознавам. Не зная дали е психопат. Всеки път когато го слушам, разбирам, че е много разумен. Допускам обаче, че не е единствения който измисля речите си. Но дори и в тоя случай, Путин не може да няма голям дял в това което говори.

И така, това което прави Русия изобщо не е дело на само една човешка глава. Да метнеш всичко върху Путин е чиста глупост.

Да се върна на твърдението ми, че когато лъжеш, лъжеш най-вече себе си. Виждаш ли, много е просто. Когато лъжеш, ти си пълниш харда с лъжи. А мястото в харда е винаги малко, защото светът и без друго е безкраен и не се побира на един само малък хард.
След това, процесорът се товари с лъжлива информация.
И накрая имаш разхищение на собствени ресурси, с цел да лъжеш. Поради което лъжеш сам себе си.

цитирай
17. blog13 - 2.Да минеме сега и на геополитиката. Ама пак почваме от простото (и сигурно).
03.03.2022 14:19
Имаш нарастване на човечеството. Съвсем сигурно е, няма никакво съмнение. Това означава, намаляващи базови ресруси - безусловно необходими за живота на човека - никаква наука не може да ги произведе.
Увеличават се хората, намаляват базовите ресурси. Кво ли означава това?

Това означава, че търсенето на базови ресурси се повишава, а предлагането намалява. То пък от своя страна означава увеличение на цената на базовите ресурси.

Къде е най-голямото потребление на базови ресурси? ЕС и САЩ представляват една десета от населението на света, а потребяват половината от световното производство. Т.е. това са най-опасните за световната икономика и стоящата под нея природа населени с хора географии.

Другото опасно място е Югоизточна Азия - на това относително малка география живее половината от населението на планетата.

Както го е разбрал и Малтус, населението на планетата расте в геометрична прогресия.

И сега въпрос с понижена трудност: Дали върховната световна власт го знае това нещо, до което току-що се добрахме без особени трудности?
А дали тази върхушка, има план, как да вземе мерки?

Нещата са ясни - мерките ще бъдат най-вече срещу ЕС, САЩ и Югоизточна Азия.

Това се случва в момента и в Украйна. Но то е част от едно предшестващо развитие. Процесът на производството на капитала е по същество прехвърляне на реални ресурси от базата към надстройката на планетата. Т.е. към ЕС и САЩ. Без тоя постоянен лендлиз потреблението там свършва. Но това прехвърляне на стоки влече процес на урбанизация/миграция към тоя имперски център.

Кво ще се случи, когато миграцията надмине доставките по лендлиза. Т.е. сега Русия като подгони още мигранти, а спре кранчето (не само на горива). И обърни внимание в това управление на фалита, как сериозно участие взима държавната власт на ЕС и САЩ. От една страна имаш фундаментално развитие. Но имаш и управление, което се съобразява с това. Ес е крепост под обсада. САЩ предстои да станат колония на новия център.
цитирай
18. tonsun - https://iw69.blog.bg/politika/2022/02/27/geopoliticheskite-i-finansovi-igri-na-golemite.1805620
03.03.2022 15:13
zaw12929 написа:
Евгений Дайнов казва, че "никакви чествания на 3 март не бива да бъдат допускани у нас." Подгласят му от партия КОД
не е за вярване
НАШЕТО ОСВОБОЖДЕНИЕ 1878 НЯМА НИЩО ОБЩО С ПУТИН, КАКТО И БЛАГОДАРНОСТТА КЪМ ОНИЯ РУСНАЦИ, РУМЪНЦИ И ДРУГИТЕ ЗАГИНАЛИ В ЗЕМИТЕ НИ НЯМА НИЩО ОБЩО С ПУТИН


Ами няма как да не се съглася със zaw12929.
Честит 3ти Март!

Колкото до темата на поста... погледни линка по-горе.
Там също се казват неща, които обясняват други неща...
Не обичам политиката, защото по-гнъсно блато от нея няма и от нея страдат само обикновените хора...

И затова оставям още един линк
https://fakti/mnenia/656513-imate-li-akal-da-mlaknem-malko - Имате ли акъл да млъкнем малко?

Поста е на Карбовски и смятам, че е най-точният коментар на всичко.
"...Трябва да помълчим. Ако всички усти млъкнат - няма да има повод за оръдейни залпове в тая най-гнусна, излишна и нечовешки нелогична война.
Само да попитам - имате ли душа и акъл да млъкнем малко?"

Прочете...
Пък който разбере... да помълчим дружно.

цитирай
19. dobrodan - Blog13, имаш интересни тези.
03.03.2022 16:07
Отбелязвам - никой не сатанизираше Русия дълги години.
Преди време пуснах постинг с концерт на Тату и коментарите под него.

https://dobrodan.blog.bg/muzika/2021/11/21/samo-predi-niakakvi-si-dvadeset-godini.1790063

Можеш с известна доза учудване (и закъснение :)) да прочетеш какво точно мислят гражданите на страната за ръководството на Путин.
Виновни са тия край него, казваш? Той не го ли вижда?
Русия можеше да тръгне по друг път.
Гаспадин Вова ликвидира всичките й шансове за това.
Никой не отрича силата на Русия. Загадка ми е обаче къде да търся величието й.

Сега ще ти покажа и един цитат. Авторът не е руснак. Рафис Салимжанов, из "Великият тюркски език". Непозната за теб гледна точка :).

"Пак анекдот от нашия аул.
Събрали се веднъж в една къща да четат молитва, при нас казват "аш" (дословно супа).
Отначало се четат сури от Корана. После следва трапеза, естествено без алкохол. Иначе за какви мюсюлмани говорим?
Седят, хапват.
Хазаите подбутват всичко към муллата:
- Хапни си, мулла абзьiй (чичо).
- Ето, хапни беляш (пирожка с кайма).
- Вземи си ечпочмак (питка с овче месо, картофи, лук).
- Има и чак-чак (курабийки с мед)!
- Хапни и бавьiрсак (понички)!
И преместили всичко пред муллата. Пред мъжа , когото също поканили на "аш" не останало нищо освен газената лампа. Той я взел и я сложил пред муллата:
- На, яж и лампа, чичо мулла!

***

Задръжте и аршина...
Нека да е ваш, както и всичко останало: баня, печка, блини, шал, поле, ботуши...


ПЕСЕНТА, КОЯТО РАЗПАДНА СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ

И няколко думи за 90-те години на XX век, когато се разпадна СССР.
80-те години. Империята се състари, както и лично Леонид Илич Брежнев!
Старост-нерадост.
Империята започна да се кичи с ордени, звезди и медали, на което започнаха тихичко да се присмиват. Империята започна да се хвали сама като всички стари хора.
Руска печка, руска баня, руски ботушки, руски валенки, руска зима, руско поле, руско отечество, руско огнище, руски кравай, руски козунак, руски блини...
На някои от нас тези думи ни се струваха правилни и разбираеми.
За други тези думи бяха не много правилни и не съвсем разбираеми.
Последните вдигаха рамене:
- Момчета! Какво търси руско огнище в Узбекистан?
- Момчета! Каква е тая руска бреза в Латвия? Да не би да е удмуртска или мордовска?
- Момчета! Какво е това руско огнище в Ашхабад?
- Момчета? Що за руски кравай е този в Казахстан?
Плюс това се появи и една много популярна песен на тая тема. Казваше се... Спомних си. "Руското поле".

Несравними са с теб
лесове и морета.
Ти си с мен, мое руско поле...

Песента беше хубава.
Авторите - поетесата Инна Хоф и композиторът Ян Френкел, двама евреи - написаха великолепна патриотична песен на руски език... Това изобщо не омаловажава значимостта на тая задушевна песен:

Мирис пелинов и пролетен дъжд
ще ме опарят изведнъж (ме, мен - от тюрко-"татарското" мине)
с тъгата предишна.

Хе-хе...
Да, песента е изключителна.
Може и да си поплаче човек, ако си спомни всички поля, които е виждал.
Но...
Тази песен разпадна Съветския Съюз!
Това не са мои думи, твърдят го мнозина.
После...
Някой запя и за "руското слънце".
На пръв поглед това, разбира се, е правилно.

Руско слънце,
велико слънце...

В Казахстан, Туркменистан, Таджикистан, Армения, Грузия, Молдавия следяха цялото това раздвижване - по присвояването на Божието време, Божията бреза, Божията гора, Божиите дървета и всички останали атрибути на Земята и околната среда.
И какво видяха.
До полетата се докопаха.
Зимата си я прибраха.
Брезата - отдавна не е наша.
Печката (от тюрко-"татарската" пеш) е руска, не я доближавай, ще те убия!
Вече стигнаха и до слънцето!
Виж само как стоят добри юнаци-богатири (от тюрко-"татарската" батир) на земята руска и пеят:

У-у-у...
У-у-у...
Руско слънце, велико слънце...

И се събраха и решиха.
- Момчета, хайде, отиваме си в къщи, може пък поне луната да ни остане!

***

СССР...
Страната... гръмна.
Отвътре!
Страната тръгна срещу природата си; тя винаги е била многоезична.
И изведнъж поиска да стане - незнайно защо - едноезична.
Хе-хе...
Защо да не се посмеем, след като това е истински смешно?
"Големият брат" отиде твърде далеч в самохвалството си.
По-малките братя започнаха полека да поглеждат встрани...
И се разотидоха по "националните квартири", за да не останат съвсем без нищо.

***

Може ли поне в банята да ви кажа защо се разпадна СССР?
Заради всичко "руско".
Както някога заради всичко "татарско" се разпадна и Златната орда!
Станали са едни работи там край Волгоград, в Сарай-Берке; братя са започнали да се избиват помежду си, за да станат ханове.
(Впрочем думите орда, урда, откъдето е и европейската дума орден идват от един и същ тюрко-"татарски" корен и означават военно селище). Всъщност тази "неисторична" дума следва да бъде по-добре изучена. Някога на Земята е имало град Ур и държава Урарту, които са съществували на териториите на днешна Турция, Иран и Азербайджан).

***

Случват се такива неща. Честичко...
Германия също се разпадна през 1945 г. заради всичко "немско".
Така че...
Бъдете внимателни. Скоро може да се разпадне "самостiйна" Украйна.
Заради "украинското"!
Така че...
Не дърпайте одеялото към себе си.
То е общо за всички като слънцето, брезата, зимата, полето и всичко останало.
Да не скъсате одеялото, братлета!

***

Никога в историята един-единствен народ не е създавал устойчива държава.
Всички народи, колкото и чистокръвни да изглеждат отстрани, са смесени - до последното "дяволче".

***

Като казахме аршин...

В речниците, които съставят "Врелите-И-Кипелите", за думата аршин се указва, че е с неизвестен и незнаен произход.
"Неизвестното" в историята на Русия е много...
Неизвестността е явление, в чиято основа лежат много смешни епизоди, също като този в кинофилма "Златният телец", където Паниковски и Шура Балаганов (от тюрко- "татарс- ката балаган, импровизиран театър) делят пари:
- Това е за мен!
- Това също е за мен!
- Това пак е за мен!

Тук ще видиш нещо, което вероятно си подозирал някъде смътно в себе си.

РУСКИТЕ БОГАТИРИ

Има една прочута картина на Виктор Васнецов. Нарисувани са тримата богатири, герои в руските бьiлини (чакам изненада) - Иля Муромец, Альоша Попович, Добриня Никитич.
(Бьiлина е приказка за миналото; нещо, което е било, случило се е).
Изглеждат красиво! Двайсет години я е рисувал Васнецов.
Благодаря, Виктор Михайлович, за труда и търпението.
Благодаря за таланта и обичта ви към своя народ.

***

Обаче... Скъпи Виктор Михайлович! Вие сте нарисувал не миналото.
А бъдещето. Това бъдеще, в което Вие самият сте живял.
Тоест, края на XIX век.

***

Не сте се старал напразно, Виктор Михайлович!
От тези "трима руски богатири" историците започнаха да копират миналото на Русия.

Така да се каже...
Ето, значи, какви бяхме ние в древни времена!
Ето, значи, какво оръжие сме имали!
Ето, значи, какви коне сме имали!
Ето, значи, какви богатири сме имали!
Не чета (от тюрко-"татарското" чат) от диви кочегари!
Впрочем злите езици твърдят, че древните русичи са воювали пеша.
А кой язди гордо на конете - това са точно тези диви кочегари.

***

И така, кога се появиха "руските богатири"?
И "билините за руските богатири"?
Логично е да предположим, че това се е случило не по-рано от появата на думата "русский", защото става дума за народните, така да се каже, родни богатири.
Но... Работата пак стана такава една...
Отново без бутилка няма да се разберем.
Защото дори по времето на Афанасий Никитин, който е пътешествал до Индия - около 1468-1471 години думата "русский" в руския език още не е била в употреба. Себе си той е наричал "русин". Естествено и билините би трябвало да бъдат назовани така не по-рано от появата на думата бьiл (бил; в руски език има само едно минало време, спомагателен глагол "да бъда"). Оттам произлиза думата билина.
А думата "бил" на свой ред вероятно произлиза от тюрко-"татарската" бул, булган с помощта на украинския език и неговите съвместни тюрко-славянски словосъчетания от типа «здоровеньки були»...
Вместо думата билина казват, че в древността се е употрбявала думата старина, което потвърждава нашето абсолютно дилетанстско предположение за скорошната поява на думата бил и билина в руския език.
Продължаваме. И така...
Твърдят, че една от най-древните руски билини е точно тази, билината (старината) за руските богатири. Датират я някъде между IX и XIII век.
Обаче, както казва великият народ чукча...
Известно е, че по това време думите "русский" и "богатьiрь" по това време още на са били употребявани в руския език. Появили са се много по-късно.
Думата богатир отново произлиза от тюрко-"татарската" бахадир, батир - както твърдят етимологичните речници.
Какво излиза - такива думи е нямало по това време в руския език, а билините (старинни разкази) по някакъв чуден начин вече са били предавани от уста на уста (дали не е възмож- но думата ауз - "уста" да се крие в основата на изконно славянската дума?) от село на село, от град на град, от къща на къща?


...И така, богатирите на руската земя...
Илья Муромец... Позната отнякъде фамилия.
Някъде трябва да съм я чувал. Но къде?
Почакай...
Не е ли тоя Илья родом от Муром?
Ако е същият, дайте да запеем в хор:

На Муромския път
имаше три бора...

Интересна песен. Три бора... Защо се пее за Муромския път?
Защото там е живял народът мурома. Както твърдят злите езици (т. е. историческите документи) в средата на XVII век те още говорели "изкълчено" на своя език. Това е едно от угрофинските племена, което после русифицирали и се превърнало в "изконно руски народ"... Естествено, скоро това било забравено. Останала само поговорката за Иванов- ците, забравили рода си. И тая знаменита песен.
Така общо взето излиза, че...
Най-главният руски богатир на земята руска, Илья Муромец...
Не е бил съвсем "руски".
Кой твърди това?
Името му, по-точно фамилията му.
Той е "муром-ец", както например нем-ец, афган-ец, литов-ец, естон-ец.

***

Темата за батирите и богатирите... Е твърде голяма.
Разбира се, не само тюрките са имали такива. (Думата си е наша българска, но... шшт).
(Думата богатир произлиза от тюрко-"татарската" батир. Бахадир, бел, прев).
Войната е тънка и специфична работа. Войните по-рано са се водели от богатири. За да възпиташ и отгледаш богатир са нужни традиции и култура. Там лежат пластове от живота, менталитета, възпитанието, навиците, джигитовката...
На древен руски език според мен богатирите са наричани съвсем различно.
Витязи.

***

Що се отнася за още един от руските богатири Альоша Попович...
Не е трудно да се досетим, че конкретният витяз-богатир се е появил във всеки случай след появата на думата поп. Фамилията му е Попович (или презимето в руски език).
Да погледнем как е при Пушкин:

Жил-был поп,
Толоконный (от тюрко-"татарската" дума талкан) лоб.
Пошёл поп по базару (тюрко-"татарска" дума).
Посмотреть кой-какого товару.
(Дължим на читателя пояснения. Толоконньiй лоб - безмозъчен, глупав. Идва от талкан - недосмляно зърно, грухано в нашия език. Думата товар е от тюрко-"татарската" туар.
Има цяло племе туареги с такова име. Собствениците на Фолксваген Туарег могат да го регистрират като товарен автомобил като покажат превода... с усмивка от преводача).

Да. Да отделиш тюрко-"татарското" от руското не е проста работа. Сраснали са се.
Отдавна. Погледнеш Русия отпред - цялата е една такава руска.
Погледнеш отзад - цялата е една такава "татарска"!
Като започнем от тюрко-"татарския" боен вик "Ура!" и завършим с "руските чудо-богатири" и билините за тях..."


Тези кратки откъси може би ще ти изяснят представата що е това Русия и, екстраполирано, докъде биха могли да стигнат претенциите й за наследница на кого ли не (всъщност това са хората край Путин, не той самият, нали така? Шойгу, Лавров и цяла още плеяда знайни и незнайни гладни пиявици...).

Нов световен център в обозримо бъдеще не се очертава.
Нито някой би поверил на Русия отговорността за бъдещето на планетата.
Не си ли зададе въпроса как така никой не афишира финансовата си подкрепа за Русия, точно обратното?
Без вътрешните си войски тя просто нямаше да съществува. Там всеки има да си връща на някого:).
цитирай
20. blog13 - 19. dobrodan
03.03.2022 16:38
Не мисля, че съм казал, че са виновни тия покрай Путин. Казах, че говори разумно и че изобщо цялостната политика на Русия е дело на много хора. Господи, погледни за каква огромна страна става въпрос! Мислиш ли, че тая огромна територия се контролира без солидна организация - та чак с помощ и от другите световни върхове? При това от хиляда години вече си е все толкова голяма.Хората които я управляват идват и си отиват.А кое е главното - географията със сигурност. Останалото можем да го предполагаме.А така също имаме и известно оправдание да не го знаем кое е.
Твърдението ти, че никой не сатанизирал Русия дълги години преди 24 февруари е далече от истината.Ние знаем от колко време се раздухва истерия срещу Русия.С всичко я замеряха по най-безразборен и безобразен начин.Без срам, без мисъл даже. Безумия.И същевременно обвинителите й, игнорираха огромни престъпления- конкретно и в Украйна.Руското търпение се оказа огромно. Изглежда това е даже традиция. Като чета и сега подробностите около Руско–Турската освободителна война, май е същото положение. А има и игра от страна на Русия, има и коварство - но винаги нещата са подготвени, като че ли не от Русия а от нейните врагове, за да има Русия аргументи и легитимност пред света. Когато и сега вероломният агресор, па и високомерен демонстрира безочието си вече направо безмерно - тва какво е - истински аргумент, за Русия да напдане, както и направи.

И докъде стигнаха в момента? Това направо изглежда вече като нещо нереално - ясно е, че в Украйна украински войници трепят мирни украинци.А световните западни медии, не само че прикриват това, но наложиха и брутална цензура. Това е вече откровен фашизъм.Правят го с цел, да успеят да се изтрепят руснаци и украинци.В момента именно медиите са съучастници в тия убийства.Няма смисъл да се отрича очевидното.Самите украинци вече са разбрали. Те ще се обърнат срещу тия които ги трепят.И тогава много бърже, фашистката измет ще бъде дотрепана. След което ще стане нещо друго.

цитирай
21. dobrodan - Ще поживеем - ще видим.
03.03.2022 16:46
Наистина, огромна страна е. Поне аз със сигурност знам как е станала такава :).
Знаеш ли, преди доста вече години бяхме седнали с тогава също толкова млади като мен момчета и момичета, студенти, на маса. В Киев (рядко красив град).
Говорехме почти свободно за политика (това 1989 г. мисля да е било).
Оттогава не мога да забравя думите: ако Хитлер беше спечелил войната, тук щеше да е земният рай.
Въпрос на мениджмънт. Колко пъти се провали руската върхушка в опитите си да управлява Русия?
Всъщност, кога не се провали?
Хотели сделать лучше, да получилось как всегда.
цитирай
22. radostinalassa - Значи не си чак толкова млад
03.03.2022 20:27
Акои Хитлер беше спечелил войната, като евреин той щеше да направи русите бели роби. Анадънмо?




Анадънмо?
цитирай
23. dobrodan - В историята на всеки народ и на всички народи, племена, етноси и т. н.
03.03.2022 20:32
се е случвало да бъдат нечии роби.
Смяташ, че е правилно да си крепостен селянин (което е равносилно на дефиницията за робство, направи си справка), но Хитлер няма правото да ги поробва...
Интересна гледна точка.
Има огромна разлика кой те е поробил и дунавските българи го знаем прекрасно.
Можеш ли да я направиш?
цитирай
24. radostinalassa - Русия е необятна, Русъ означава далечина
03.03.2022 21:21
Наполеон се е чудил здащо руските селяни не искат да ги освобождава, горкия. И така бързо е избягал, че се е появила думата бистро. Хитлер е искал да избие по - голямата част от русите, защото уж не били арийци, а малката част да остави за роби. Точно като глобалистите и факсините им.




цитирай
25. dobrodan - Как да не одобря бисер като този:):):)?
03.03.2022 21:29
Раче, ти си цяло съкровище :).
цитирай
26. marana69 - ..краси, Видеото, е добре познато, но..
06.03.2022 19:30
многоо доброо..
и все пкз, не се казва..КОЙ, печата $$$$$$$4
кой, държи ВПК, , и КОЙ, управлява Криптокрацията= Америка...

толкова е просто, 100 х ,го написах..
колегата № 13, нали, ни поУчава, да започнем..от 'простото'..
ето, ТЕЗИ, правят Революции, 'протести, конвои'/ ха ха ха/
и, ВСИЧКИ ВОЙНИ..от няколко века, насам..
върбете се.в КХаЗАРИЯ.колеги...9 - 10 век..
??
не е лесно, да го разбере..един 'нормален' човек..
защото, хоратъа, сме..добри, но и прости..даже повече, прости, и лениви..
та така..с Окултната/ми/ Геополитика, номер 13

поздрави на всички..друзья, и опоненти..)
цитирай
27. elizabethborislavova - Путин го обясни подробно
14.03.2022 10:38
Мога да ти пратя линк. Имаше и историческа част.
цитирай
28. elizabethborislavova - Ето и линк
16.03.2022 17:39
https://www.youtube/watch?v=CozDZC7zV0g
цитирай
29. dobrodan - Много хубаво, но видеоклипът не е налице.
16.03.2022 20:46
Това е частен видеоклип:).
Не се надявай Путин да ти обяснява историята. Не съм сигурен доколко я познава.
Крим е бил руски няма и 200 години.
Украйна е била повече полска и литовска, отколкото съветска и руска.
цитирай
30. blackpredator - абе, май си се издроплил
23.03.2022 11:19
и ти като Юла го удари на баба ти Ванга
досадникът блог13 от Берковица е бившият bgman13 и няма нищо общо с изброените
Злика е блогър тук от 2008 и пак няма нищо общо с изброените
преди да се появи тоя клъстър от простите кратунковци..
цитирай
31. dobrodan - Предаторе, изобщо не ми дреме
23.03.2022 18:27
кой кой бил.
Комуникирам с никовете. Реалните хора не ме вълнуват твърде.
Какво означава "издроплил"?
цитирай
32. notfun - нее е верно, маринчо,, Вупросът е какво, ще направи КИТАЙ//там са ПАРИТЕ в момента/ на Ротшилдови
03.04.2022 12:16
mt46 написа:
много ясно, че всичко това е геополитика... И наши анализатори са изказвали подобни виждания... Въпросът е какъв ще е немският отговор...

цитирай
33. notfun - ЧерноПръцко..за баба ти Ванга се обърни към любимите ти пУетки- Дела, и Босса..
03.04.2022 12:18
Аз , 'завеждам'..съвсем други..Науки,смешнико..

30. blackpredator - абе, май си се издроплил
23.03 11:19
и ти като Юла го удари на баба ти Ванга
цитирай
34. diven - А причината, дълбоката причина е в нас...
13.04.2022 10:11
"Разделяй и владей".
Въпросът е кой разделя, кой владее? Кой завладява целият свят?
Идеологиите са само средство, религиите също!
ЕГОТО!
Някой да го разпознава като враг №1?
Даже го смятаме, че то ни пази, а То освен своята правота не се интересува от друго.
Няма логика, но То е сила със самочувствие и придава на човека индивидуалност и чувство за истинност и много агресия.
Хора, разпознайте Го и го обезличете, за да станете истински.
Има и Любов и то не към човек, а към Живота!
цитирай
35. dobrodan - Diven, безусловно съм съгласен с коментара ти.
13.04.2022 20:35
Мъничката подробност е: кое прави възможно егото на болен за превъзходство мозък да кара милионите да следват сляпо маниите му?
Може би изброените от теб инструменти?
Те оправдават всяко насилие, защото то се върши в името на....
Кого?
Маркс? Бог? Доброто?
:):):):):), няма такова нещо. Каквото и да се случва, някой някъде взима едни пари.
Кой ли ще да е? И как така, отде-накъде?!
Ами така. С използването на властовите лостове, които уместно си посочил.
Какво може да се направи?
Единият начин е да премахнеш конкретния човек:):):).
Другият е да премахнеш помощните средства - идеологиите и религиите.
А как да премахнем тях?
Като докажем и нагледно покажем, че те са абсолютно лишени от съдържание.
Как става това?
С наука и светско образование и замяната им със справедливи обществени закони.
Еднакви за всички и спазвани, ако трябва, буквално.
Така великите държави СА СТАВАЛИ ВЕЛИКИ И СА БИЛИ УПРАВЛЯВАНИ ОТ ВЕЛИКИ ХОРА.
Разбира се, това е съвсем повърхностно очертаване на необходимото.
Трябва да се променим самите ние, да.
Ще можем ли?
За начало предлагам да се научим на нещо простичко: ако някой обещава да направи очевидно невъзможни неща за общото благо - да му се дава шанс след внимателна преценка и медицински преглед. Ако стане явно, че той лъже, наказанието да е само едно.
Има още много, много, много.
Нека се поучим от Крум Страшни. Дори от Чингизхан, чиято Яса е категорична по въпроса с реда в обществото.
Ако хората ще се страхуват от нещо, нека да им се даде точна причина за страха.
Ако ще вярват в нещо, нека то да бъде собствените им сили и спазването на закона.
И справведливост за всички.
цитирай
36. dobrodan - Някои правим изключение :).
27.04.2022 22:33
Някои други също правят изключение.
Някои трети в никакъв случай не са изключение:).
Не е ли очевидно?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1070034
Постинги: 389
Коментари: 5047
Гласове: 4191
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930