Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2019 20:38 - Знакът IYI и какво пише на него всъщност
Автор: dobrodan Категория: История   
Прочетен: 2579 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Мисля,че е редно да се даде на българите най-вярното тълкуване на този знак.Всички са чели или пък чували какво ли не за него,включително и това,че не е български.
Какво представлява ипсилонът с двете хасти? Знакът на Тангра.А какво пише на този знак? Отговарям:това са съчетани звуци в тяхното стилизирано буквено подреждане.                 Имаме Y,имаме и М.Насложихме ги едно върху друго...Йим,или джимъ,както го изписват и произнасят волжките българи.Знакът на именците.Старата вяра на Българите. Помагала им хиляди години наред. Да ме прощават комшиите и племето им Кайъ.Дано са наясно какво вършат,нали са правоверни...в исляма...



Гласувай:
4



1. barin - Здравей, dobrodan. Символът си е ...
09.03.2019 22:42
Здравей, dobrodan. Символът си е български, но има хора, които се съмняват в това.
Поздрави!
цитирай
2. shtaparov - Къде е Тангра, къде е Тенгри, къде е ...
17.03.2019 19:22
Къде е Тангра,къде е Тенгри,къде е Джимъ! Централният надпис не случайно е централен: кой бог може да бъде по-важен от Зевс и от Тангра,който всъщност е Хермес? Това е само Световния бог,чието име е изписано с Българския йероглиф IYI и се чете по един-единствен начин: БАТСАБАТ (ВЯДСАВЯД, Господаря Свят)! Това разчитане е в пъти по-стойностно от всички други,понеже е направено чрез езика на Българите- не чрез езика на масаите или папуасите!
цитирай
3. dobrodan - Връзка между Тангра и Хермес и аз съм намирал
17.03.2019 22:08
За останалото с господаря свят...ще се направя, че не съм го прочел. Ако пишем, нека да сме по-сериозни. Времето ми е ценно напоследък, а ме чака доста работа.
цитирай
4. shtaparov - За останалото с господаря свят. . . ...
18.03.2019 00:23
dobrodan написа:
За останалото с господаря свят...ще се направя, че не съм го прочел. Ако пишем, нека да сме по-сериозни. Времето ми е ценно напоследък, а ме чака доста работа.

Правилно- аз затова ти го пиша,че и мойто време не е за боклука.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1061239
Постинги: 389
Коментари: 5047
Гласове: 4178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930