Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2019 09:23 - Заповядайте на морето – част 11
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Цяло лято тази година прекарах в Свети Влас, живеейки там в квартира точно над яхтеното пристанище. Това беше чудесно , неописуемо време... Лятото беше толкова горещо, че достигаше 38 градуса.  Работех в ресторанти по Слънчев бряг, които ми осигуряваха подслон и порцион. Работех изморително по 12 часа . Вечерно време аз и всичките ми колеги се веселяхме. Ходехме я по дискотеки, я по ресторанти, я някъде на покупки... Едната вечер се прибрах в квартирата много късно, защото ходех да слушам една имитаторка на Тина Търнър как пее в заведение. Имитаторката се казва Жасмина и обикаля по всичките заведения на Слънчака. Разбира се, тя няма глас точно като на Тина Търнър, защото великата Тина е неотразима. Имитатори много по курорта. Най вече е известен имитаторът на Майкъл Джексън, той е много ефектен, но само танцува , а не пее.

Шефката ми онази вечер се ядоса, защо съм се била прибрала по късно, щом като съм свършила работа в осем часа, а съм се прибрала в единадесет. Аз просто тогава бях отишла да слушам имитаторката .  

Достави ми удоволствие да я слушам, два часа стоях на едно мидено меню, което ядях, и я слушах захласната.

Щом свършеше работното време, умората изчезваше и аз се чувствах царица на света. Обикалях навсякъде и всичко беше мое. Карам си хем курорт, хем работа, хем голяма заплата взимам.  

Колегите ми правеха всевъзможни мизерии. Или спяха на пуснат телевизор, или на светнати лампи, та аз не мога да спя от тях. Или гледаха да се заяждат понякога един с друг. Да се подиграват. Едната колежка една вечер не ми даде ключа , за да си отворя вратата на квартирата. Каза да разбия вратата, за да вляза. Била съм й шумяла с разни пликове от багажа ми, та съм я притеснявала. Събрах се с други и отидохме на латино парти в Ла Кубанита. Там учениците на Алфредо Торес в лъскави костюми се въртяха. Така че аз пак обърнах лошото в добро.  А на колежката всичкото зло ще й се върне . Тя беше единствена в стаята , когато после изчезна телефонът ми, сигурна съм , че го е хвърлила в кофата.

От умора вечер не можехме дори да се изкъпем. От ресторанта се връщахме мазни и мръсни. Мазнотиите полепват по тялото ни.

Някои курви използваха и тези почивки по морето , за да си намерят нови любовници. Едната колежка  веднага преспа с един колега. Тя спеше в моята стая. Та кашляше силно, и аз взех да я чувам , че кашля от чужда стая, а не от нашата. Моето поколение бяхме научени, че не може човек така бързо да се впуска в любовни авантюри, ако не е отделил първо достатъчно време, за да опознае партньора си с разговори само. Това да преспиш с някого от първата среща беше немислимо. Даже моите учители ни учеха,  че сексът е само в рамките на брака, затова ние така го възприехме, но то така е и правилно.

Самата аз обичам да се гушкам и да се мушкам, но само на теория, на практика често нищо не става...  А с мушкането човек да внимава, защото може да има последствия. Работата е там, че често човек не мисли за последствията.

Идваше една бабичка там, при нашите ресторанти, уж просеше, болна била, и ни пееше мръсни песнички, а после и ни пожелаваше разни мръсни пожелания , като например, от кура ти нищо да не бяга, момко, и други от такъв род...

Муш- муш , Маринке... Мен ме набедиха, че съм се била мушкала с мой колега , с когото всъщност почти не съм се виждала, така че хората ги измислят едни. А пък този колега преди години се харесал с наша колежка , но друга му завидяла и намерила начин да направи да го преместят на друго място. Българите сме такива, завиждаме, ако някой води редовен полов живот, а ние самите не. Традициите ни го казват – ожени си се легално с официален брак , и така ще си осигуриш стабилност и редовен секс. Така поне се смята.

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 844154
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031